Volkswagen Golf 1.4 TSI COMFL. - Airco - Trekhaak - 6 bak

€ 4.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.430 km
Deuren 5
Kenteken 39-KPL-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI COMFL. - Airco - Trekhaak - 6 bak


€ 4.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.430 km
Deuren 5
Kenteken 39-KPL-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf I.C Cars
Contactpersoon Van Essen
Adres Pr. Margrietlaan 35 B
Postcode 8091 AV
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3764600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51805627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.iccars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer nette en goed rijdende Volkswagen Golf Variant.
Voorzien van de krachtige 1.4 TSI benzine motor.
Origineel Nederlandse auto dus geen onduidelijke import.
Onderhoud geschiedenis , facturen , apk rapporten en 2 sleutels aanwezig.
Leuke Comfortline uitvoering met vele optie 's.
Deze Golf heeft een distributie ketting dus geen riem.
Volgende onderhouds beurt nodig bij: 220.000 Km of 12-2024.
Foto 's spreken voor zich.

Voorkom teleurstellingen en bel voor u komt!

Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.

Tevens ruilen wij graag uw huidige auto in. Stuur ons via Marktplaats of WhatsApp een aantal duidelijke foto�s van uw auto, leesbaar
kenteken en een kilometerstand en u krijgt binnen 1 uur een inruil indicatie.

Ook helpen wij u bij een passende financiering voor zowel de zakelijke als particuliere markt.

Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30 � 16:45
zaterdag 09:00 � 13:30
Afspraak buiten de openingstijden en op zondag is mogelijk.

Verkoop:
Algemeen (0)38-3764600
B.g.g. : (0)6-51 80 56 27 / (0)6-23 34 23 37

Wij zijn aangesloten bij de BOVAG - RDW � VWE � RDW kilometer registratie ( N.A.P ).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie