Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline BlueMotion

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.673 km
Deuren 5
Kenteken 62-NFD-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline BlueMotion


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.673 km
Deuren 5
Kenteken 62-NFD-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Buurman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoenderloseweg 65
Postcode 7339 GB
Plaats Ugchelen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49315412 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbuurman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.234 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Origineel Nederlandse Volkswagen Golf 1.2 TSI BlueMotion van bouwjaar 2010 met slechts 184000 km NAP en levering met nieuwe APK tot 13 mei 2025 zonder adviespunten.

Ruim voorzien van opties als cruise control, climat control, parkeersensoren voor- en achter, elektrische ramen voor- en achter, elektrische spiegels + verwarmd, start/stop, mistlampen voor, centrale vergrendeling, trekhaak etc etc.

Zowel van binnen als van buiten een keurige auto en er lijkt niet in gerookt. Rondom keurig op de A-merk banden en een uitdraai van de gehele dealer historie is bij de auto. Deze auto had slechts 2 eerdere eigenaren en rijdt voortreffelijk.

Keurige en fijn rijdende VW Golf, dealer onderhouden en origineel Nederlands met nieuwe APK.

Inruil mogelijk.
Prijs € 5950

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
Wilt u meer weten of een afspraak maken?
Neemt u dan gerust contact met mij op via telefoon, WhatsApp of deze advertentie.
Ik sta u graag te woord. 06-49315412 (Erwin).
www.autobedrijfbuurman.nl

Alle auto's worden standaard aangeboden tegen meeneemprijs zonder garantie maar inclusief:
Licht- en vloeistoffen controle
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaamstelling en vrijwaring

De afleverpakketten Service, Comfort en Comfort Plus zijn uitbreidingen op de standaard meeneemprijs. Door een keuze te maken uit één van de afleverpakketten kunt u zelf bepalen hoe uw nieuwe auto wordt afgeleverd. De genoemde garantie is uitsluitend van toepassing op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak.

Afleverpakket Service
€ 250,-
Licht- en vloeistoffen controle
Technische inspectie
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaamstelling
Kleine onderhoudsbeurt
Nieuwe APK

Afleverpakket Comfort
€ 450,-
Licht- en vloeistoffen controle
Technische inspectie
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaamstelling
Kleine onderhoudsbeurt
Nieuwe APK
Halve tank brandstof
3 maanden / 5000 km garantie

Afleverpakket Comfort Plus
€ 650,-
Licht- en vloeistoffen controle
Technische inspectie
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaamstell

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie