Volkswagen Golf R32 3.2 V6 DSG / 4M / NAVI / DAK / DEALER
€ 12.945,-
Bouwjaar | 01-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linge |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 33-o |
Postcode | 6851 EJ |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30202080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijflinge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 1.544 kg
GVW: 1.544 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
Complete R32 uit het jaar 2008 met vele opties! Dealer onderhouden! Onderhoudsboek aanwezig! Zonder enige gebreken en/of mankementen! Alles werkt na behoren! Eerste eigenaar!
Recent DSG bak olie ververst bij de dealer!
Haldex koppeling vervangen bij de dealer!
Eventuele inruil is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Meeneemprijs: € 12945
Inruilprijs: € 13945
U kunt optioneel gebruik maken van onze afleverpakket (€795,-):
- 6 Maanden Autotrust garantie
- Nieuwe APK
- Halve tank
- Technische en vloeistoffen controle
- Professionele poetsbeurt zowel interieur als exterieur
- Tenaamstelling nieuwe auto
Autobedrijf Linge het adres voor uw geschikte, betrouwbare en betaalbare occasions.
Wij zijn RDW en VWE erkend bedrijf.
Tenaamstellen/overschrijven en vrijwaren 24/7 op locatie mogelijk.
Bezichtiging & tenaamstelling is ook in de avonduren en zondagen mogelijk.
Wij hanteren geen afleverkosten.
WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND.
Financiering is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten. Auto heeft 1 sleutel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.