Volkswagen Golf 2.0 GTI Pano, Cruise Control, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera

€ 14.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.145 km
Deuren 5
Kenteken 46-NZD-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI Pano, Cruise Control, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera


€ 14.450,-

Algemeen

Bouwjaar 03-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.145 km
Deuren 5
Kenteken 46-NZD-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Ontdek de ultieme rijervaring met de Volkswagen Golf GTI uit 2009. Deze sportieve hatchback is uitgerust met geavanceerde functies om elke rit onvergetelijk te maken. Met parkeersensoren rondom manoeuvreer je moeiteloos in en uit krappe parkeerplekken, terwijl de achteruitrijcamera zorgt voor extra zicht en veiligheid bij het inparkeren.

Geniet van het buitengewone uitzicht met het panoramadak, dat het interieur verlicht en een gevoel van ruimte creëert. Op koude ochtenden biedt de stoelverwarming extra comfort en warmte. Cruise control maakt lange ritten comfortabel en efficiënt, terwijl je je kunt concentreren op de weg.

De Volkswagen Golf GTI staat bekend om zijn krachtige prestaties en opwindende rijgedrag. Met een responsieve motor en sportieve handling, ervaar je een opwindende acceleratie en bochtenwerk.

Deze GTI is niet alleen sportief, maar ook stijlvol met zijn kenmerkende designelementen, zoals de iconische grille en rode accenten. Het interieur is doordacht ontworpen en biedt hoogwaardige materialen en comfortabele zitplaatsen.

Deze Volkswagen Golf GTI uit 2009 heeft slechts [aantal] kilometers op de teller en is goed onderhouden. Het is de perfecte keuze voor liefhebbers van sportieve auto's die op zoek zijn naar een veelzijdige en luxe hatchback.

Neem vandaag nog contact met ons op en ervaar de opwinding van de Volkswagen Golf GTI uit 2009. Dit is jouw kans om in stijl te rijden met alle geweldige functies die je nodig hebt voor een fantastische rijervaring. Grijp deze kans voordat hij weg is!

Deze Volkswagen Golf komt uit 2009, werd geleverd van 01-01-2009 tot 31-01-2013 en kostte toen € 35,040.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 238 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6.9 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van aangeboden occasions besteed wordt, kan Autopark Passewaaij niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden worden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie