Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Business Edition R R-line Schuif/panoramdak, Xenon, Parkeersensoren, Automaat, etc.

€ 14.950,-

Bouwjaar 25-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.975 km
Deuren 4
Kenteken S-476-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Business Edition R R-line Schuif/panoramdak, Xenon, Parkeersensoren, Automaat, etc.


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.975 km
Deuren 4
Kenteken S-476-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Het is het logo op deze auto dat u verzekert van de beste kwaliteit: Volkswagen. Want een Volkswagen is niet zomaar een auto, maar een topproduct van de Duitse auto-industrie. Kijk alleen maar naar deze Golf. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Natuurlijk is deze Volkswagen Golf voorzien van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.

Even bellen voor een afspraak en deze Volkswagen staat voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van aangeboden occasions besteed wordt, kan Autopark Passewaaij niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten of onvolkomenheden in de gegevens.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie