Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Comfortline Pano ACC Leer Cam

€ 12.950,-

Bouwjaar 08-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.163 km
Deuren 5
Kenteken 1-XFN-69 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Comfortline Pano ACC Leer Cam


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.163 km
Deuren 5
Kenteken 1-XFN-69 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stinissen Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slakweg 45
Postcode 7011 EW
Plaats Gaanderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11703593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stinissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 212 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Premium (€ 395 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe apk
- Airco controleren
- Auto wassen en poetsen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie; Nieuwe APK

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Volkswagen Golf heeft 179163 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2013. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Qua licht en ruimtelijk gevoel zit het helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook adaptief dempingsysteem, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen achter.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.

Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

Dit is een meeneemprijs, dus geen bijkomende kosten!

Inruil na overleg mogelijk.

Bel gerust voor een afspraak of kijk even bij onze andere occasions op de website.

Hoewel deze advertentie met de grootste zorg is samengesteld, kan aan de informatie op deze advertentie geen rechten worden ontleend.

Graag tot ziens bij Stin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie