Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE NL AUTO
€ 15.850,-
Bouwjaar | 15-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-423-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-423-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MAXX Auto B.V. |
Contactpersoon | Dhr. Murat |
Adres | Industrieweg 12 |
Postcode | 5324 JX |
Plaats | Ammerzoden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39431186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maxxauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Actieradius: 190 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 24 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.3 kW, 27 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 194 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,736842105263 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Geen handmatig gerommel meer; de elektrisch inklapbare trekhaak reageert met een druk op de knop. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem met harde schijf zit u veilig en ontspannen in de auto. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Volumeknoppen, zenderschakelen, muten... U doet alles met de audiobediening op het stuur. Veilig en gemakkelijk. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Met F1-schakelflippers op het stuurwiel, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Wie zijn wij? Dat wilt u als klant natuurlijk altijd weten voordat u een occasion aanschaft. Wij zijn zo vrij geweest om dit door onze klanten te laten vertellen. Op onze site kunt u onze beoordelingen vin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.