Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE

€ 15.950,-

Bouwjaar 27-03-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.774 km
Deuren 5
Kenteken KV-353-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.774 km
Deuren 5
Kenteken KV-353-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Elro Auto's
Contactpersoon R. Sommer
Adres Middelste Groes 18
Postcode 5384 VV
Plaats Heesch
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53757806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.elroautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 45 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 3 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 195): Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: 1 Mnd garantie motor en versnellingsbak, van binnen en buiten poetsen, controleren van remmen ,olie en andere vloeistoffen, min 1 kwart tank brandstof, tenaamstelling van de auto.

Deze Volkswagen Golf komt uit 2015, werd geleverd van 01-12-2014 tot 31-01-2017 en kostte toen € 44.173,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 217 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,5 liter per 100 km en hij weegt 1499 kg. De APK is geldig tot 27-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 125,58 per kwartaal..
Dit is de meeneemprijs. De afleveringskosten bedragen
€ 195,- incl. 1 mnd garantie op motor en versnellingsbak, langer garantie is bespreekbaar. AUTO INRUILEN? DAT KAN!
App ons uw foto`s, kenteken en kilometerstand van uw inruilauto dan geven wij u binnen zeer korte tijd een inruilvoorstel, 06 53757806

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie