Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE | Cruise control | LED koplampen | Parkeersensoren | Lichtmetalen velgen
€ 15.900,-
Bouwjaar | 28-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GN-170-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE | Cruise control | LED koplampen | Parkeersensoren | Lichtmetalen velgen
€ 15.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GN-170-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jilis Autobedrijven |
Contactpersoon | Jilis van Mourik |
Adres | Gerdina's Hof 33 |
Postcode | 4191 MX |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jilisvanmourikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 48 km (50 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 8 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Leaseprijs: € 306 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:45
Een Volkswagen pik je er altijd uit, want je herkent hem aan zijn dynamische styling, aan zijn degelijke bouw en aan zijn sportieve lijnen. Dat geldt ook voor deze Golf, die met zijn eigentijdse design helemaal past in het moderne straatbeeld. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Met de pittige benzinemotor en de automatische transmissie is autorijden een waar genoegen. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, in hoogte verstelbare voorstoelen en getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De uitrusting van deze Volkswagen is met sportstuur met schakelpaddels, cruise control, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssyst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.