Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE|Pano|Leer|Camera|e Accu
n.o.t.k.
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-535-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-535-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FDS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg Moslaan 1 |
Postcode | 8051 CP |
Plaats | Hattem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14652550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fdsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4364 x 1799 x 1472 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.599 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Zeer mooie Golf Gte,
Deze orgineel Nederlands geleverde Volkswagen Golf Gte komt uit 2015 en heeft slechts 140.000 km op de klok, de auto beschikt over vele leuke opties waaronder: Panorama dak, lederen bekleding met stoelverwarming, keyless, achteruitkijkcamera, ACC, Front assist, groot navigatie scherm en nog veel meer!
De auto is altijd netjes voorzien van onderhoud, uiteraard netjes 2 sleutels en een afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig!
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen of interesse kunt u gerust een berichtje sturen of bellen 0614652550
Met vriendelijke groet (FDS Auto's)
(FDS Auto's, wij zijn een jong, transparant en RDW erkend bedrijf. Gespecialiseerd in de in en verkoop van Personenauto's , ook voor onderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!
o Wij zijn in het bezit van: Handelaarskentekens
o Wij kunnen: Auto's vrijwaren
o Wij kunnen: Auto's op naam zetten
Wij zien u graag eens aan de Burgemeester Moslaan 1 in Hattem!)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.