Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 160PK 6 VI
€ 7.450,-
Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.592 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-671-FX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.592 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-671-FX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HACO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | JP Broekhovenstraat 12A |
Postcode | 8081 HC |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13163159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hacoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R17
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Rijdt en schakelt zeer goed, luxe highline uitvoering, motor en cilinderkop gereviseerd, nieuwe zuigers en nieuwe distributiekettingset, nieuwe turbo, afgeleverd met grote onderhoudsbeurt / APK!
Deze Volkswagen Golf is door ons geïmporteerd uit Duitsland, hierbij is documentatie aanwezig. De kilometerstand is te achterhalen door de volledige onderhoudshistorie die opgevraagd is bij de VW dealer in Duitsland en de Duitse APK TUV papieren.
De auto is voorzien van Nederlandse kentekenplaten, dit betekend dat de BPM betaald is. De auto kan bij ons in de garage op uw naam gezet worden, hierdoor wordt u de eerste eigenaar in Nederland en kunt u hem meteen mee naar huis nemen.
Wij hebben de auto bij binnenkomst volledig nagekeken, hierna de motor gedemonteerd en deze gereviseerd. Hierbij zijn alle 4 de zuigers vervangen, de cilinderkop volledig gereviseerd, nieuwe koppakkingset gemonteerd, waarbij alle motorpakkingen zijn meegenomen, een
nieuwe distributiekettingset gemonteerd incl. Nokkenasversteller en de turbo vervangen. Ook is er een grote beurt uitgevoerd, waarbij alle filter, de olie, de bougies en de bobines zijn vervangen. Ook zit er een nieuwe accu in. Het onderhoud van de auto is uitgevoerd volgens het onderhoudsplan.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen standaard extra rijklaar of afleverkosten voor de auto!
Auto's worden bij ons volledig nagekeken, gepoetst en gereinigd, voordat deze worden geadverteerd!
Auto's kunnen bij ons in de garage op naam gezet worden en direct worden meegenomen!
Auto is naar wens van de klant af te leveren!
Financiering mogelijk!
Bezichtigingen op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.