Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline| Cruise | Climate | ParkAssist
n.o.t.k.
Bouwjaar | 01-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linge |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 33-o |
Postcode | 6851 EJ |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30202080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijflinge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Ledig gewicht: 1.125 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Zonder gebreken en/of mankementen! Originele kilometerstand aantoonbaar door middel van gehele onderhoudshistorie!
Eventuele inruil is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
U kunt optioneel gebruik maken van onze afleverpakket (€795,-):
- 6 Maanden Autotrust garantie
- Nieuwe APK
- Halve tank
- Technische en vloeistoffen controle
- Professionele poetsbeurt zowel interieur als exterieur
- Tenaamstelling nieuwe auto
Autobedrijf Linge het adres voor uw geschikte, betrouwbare en betaalbare occasions.
Wij zijn RDW en VWE erkend bedrijf.
Tenaamstellen/overschrijven en vrijwaren 24/7 op locatie mogelijk.
Bezichtiging & tenaamstelling is ook in de avonduren en zondagen mogelijk.
Wij hanteren geen afleverkosten.
WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND.
Financiering is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.