Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Pano, ACC, Virtual Cockpit, Apple Carplay, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Lane-Assist
€ 18.950,-
Bouwjaar | 01-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Pano, ACC, Virtual Cockpit, Apple Carplay, Achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Lane-Assist
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
GVW: 1.202 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Stap in de wereld van ultiem comfort en geavanceerde technologie met de Volkswagen Golf. Deze premium hatchback biedt een scala aan functies die elke rit verbeteren en uw rijervaring naar een hoger niveau tillen.
Parkeersensoren Voor & Achter: Parkeer met vertrouwen dankzij de parkeersensoren die u helpen bij het manoeuvreren in zelfs de krapste ruimtes.
Adaptief Cruise Control: Geniet van stressvrij rijden met adaptieve cruisecontrol, die automatisch de snelheid van uw Golf aanpast aan het verkeer om u heen.
Virtual Cockpit / Digital Dashboard: Ervaar een revolutionair digitaal dashboard dat alle belangrijke informatie duidelijk weergeeft, waardoor u altijd op de hoogte blijft.
Panoramadak: Laat het licht binnenstromen en geniet van een panoramisch uitzicht met het indrukwekkende panoramadak van de Golf.
Led Verlichting: Verbeter uw zicht en verhoog de veiligheid met de heldere LED-verlichting die de weg voor u verlicht.
Apple Carplay / Android Auto: Blijf verbonden en geniet van naadloze smartphone-integratie met Apple CarPlay en Android Auto.
Spraakbediening: Bedien functies van uw Golf eenvoudig met uw stem, waardoor u uw handen veilig aan het stuur kunt houden.
Massagestoelen: Ervaar ultiem comfort tijdens lange ritten met massagestoelen die vermoeidheid verminderen en uw welzijn bevorderen.
Auto-Hold: Verhoog uw gemak in druk verkeer met Auto-Hold, dat automatisch de remmen vasthoudt wanneer u stilstaat.
Dynamic Select: Pas de rijmodus aan uw voorkeuren aan met Dynamic Select, waarmee u de responsiviteit van uw Golf kunt aanpassen.
Blind-Spot: Verminder het risico op ongelukken met het Blind-Spot Monitoring-systeem dat waarschuwt voor voertuigen in uw dode hoek.
Lane-Assist: Blijf veilig binnen uw rijstrook met Lane-Assist, dat corrigerende acties neemt als u onbedoeld van rijstrook dreigt te veranderen.
Stoelverwarming: Geniet van comfort, zelfs op koude dagen, met verwarmde stoelen die u warm houden.
Elektrisch Inklapbare Zijspiegels: Minimaliseer schade en vergroot uw parkeergemak met elektrisch inklapbare zijspiegels.
Elektrische Verstelbare Zijspiegels: Pas uw zijspiegels eenvoudig aan voor optimaal zicht en gemak.
150PK uitvoering: Ervaar indrukwekkende
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.