Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business | Trekhaak | Apple CarPlay | DSG | Sportstoelen
€ 16.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-04-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-797-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business | Trekhaak | Apple CarPlay | DSG | Sportstoelen
€ 16.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-797-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Auto Nol |
Contactpersoon | Arnold |
Adres | Tabaksplanter 4a |
Postcode | 3861 SH |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2465517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - jul 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Nol 3 maanden garantie (€ 395): Deze prijs is inclusief: Nieuwe APK, Kleine onderhoudsbeurt, 3 maanden Auto Nol garantie op draaiende delen van motor en versnellingsbak.
- Auto Nol 6 maanden garantie (€ 695): Deze prijs is inclusief: 6 maanden Auto Nol garantie (volledige garantie), Afleveringsbeurt, Nieuwe APK.
Kijk voor een volledige fotoreportage op www.AutoNol.nl
Whatsapp: 06- 83834668
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf Variant. Het is een auto van het bouwjaar 2019, hij heeft 105522 kilometer op de teller staan. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Een weldaad voor uw rug en die van uw bijrijder: deze Volkswagen Golf Variant heeft verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Deze Volkswagen Golf Variant is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Het navigatiesysteem met harde schijf is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Aan boord van deze Volkswagen Golf Variant is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Met automatische airconditioning, DAB ontv
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.