Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance DSG automaat 300pk 2e Eig|DLR|Panoramadak|LED|Bi-Xenon|Stoelverwarming|NAVI PRO|Camera|LM
€ 23.949,-
Bouwjaar | 21-06-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-706-JS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance DSG automaat 300pk 2e Eig|DLR|Panoramadak|LED|Bi-Xenon|Stoelverwarming|NAVI PRO|Camera|LM
€ 23.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-706-JS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 84 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
Een in bijzonder nette staat verkerende Volkswagen Golf 7 GTI Performance 300pk DSG Automaat 5-Deurs! Deze VW Golf GTI Performance is rechtstreeks afkomstig van de 2e eigenaar inclusief een compleet gedocumenteerde onderhoudshistorie en een gecontroleerde tellerstand van 102.073km. Voorzien van de juiste fabrieksconfiguratie; Carbon Steel Grey metallic, de GTI Clark bekleding en natuurlijk het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak. Deze VW Golf GTI is voorzien van een softwareoptimalisatie naar maar liefst 297pk en 442Nm koppel met uitzonderlijke rijprestaties als resultaat!
Voorzien van opties zoals: Performance 230pk uitvoering|DSG AUTOMAAT|5-Deurs|Carbon Steel Grey metallic|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|GTI Sportstoelen incl Clark bekleding|Stoelverwarming|18inch LM GTI Austin velgen|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|LED dagrijverlichting|Bi-Xenon koplampverlichting|Grootlichtassistent|LED achterlichten|LED mistlampen|Coming-/Leaving Home|Navigatiesysteem Discover PRO|Bluetooth|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Voice Control|VW Soundsysteem|Driving Mode Selection - Instelbare rijprofielinstellingen|Cruise Control|Attention Assist|Zwarte hemelbekleding|Lederen multifunctioneel 3-spaaks sportstuurwiel inclusief rode stiksels|DSG F1 schakelflippers|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel|Licht- & zichtpakket|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Climate Control Dual-zone|Interieur sfeerverlichting|Carbon interieurafwerking|RVS instaplijsten incl. verlichting|Rode remklauwen|Zwarte VW emblemen|Privacy Glass|Reservewiel|Maxton Design spoiler.
*Tags: Volkswagen | Up! | Polo | Golf | Golf 7 | Golf 7.5 | Golf 7,5 | Golf 7 GP | Golf 8 | R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | TCR | R | R20 | R32 | R36 | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Hothatch | Hatchback | Full Option | Audi | A3 | A4 | S-line | S line | Comfortline | Highline | Highline Business R | R | R20 | R32 | R36 | 4 Motion | 4-Motion | Quattro | LED | LED
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.