Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline Business R line Automaat DSG ,digitaal dash,,full options,trekhaak,enz.
€ 16.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-527-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline Business R line Automaat DSG ,digitaal dash,,full options,trekhaak,enz.
€ 16.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-527-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Center Rijkerswoerd |
Contactpersoon | E.Bergervoet |
Adres | De Overmaat 38 |
Postcode | 6831 AH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3233545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcenterrijkerswoerd.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.217 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zeer complete VW.Golf R LINE ,DSG,DIGITAAL Dash,,Trekhaak ENZ.ENZ. Full Options!!!!!!!!!!!!
Het maakt niet uit welk model u kiest. Met een Volkswagen koopt u altijd een stijlvolle en praktische auto, zoals deze Golf Variant bewijst. Als je instapt, waan je je in een cockpit. En ook van buiten mag deze Volkswagen Golf Variant met R-Line styling absoluut gezien worden! Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Lang onderweg zijn kan een behoorlijke uitdaging zijn voor rug en schouders. Daarom zijn de verwarmbare voorstoelen voorzien van een weldadige massagefunctie. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het digitale dashboard is qua lay-out en zichtbaarheid superslim ingedeeld. Alle functies in één keer in beeld! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Deze Volkswagen Golf Variant is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! U bent in deze Volkswagen ook voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor en dvd-systeem.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.