Volkswagen Golf 1.5 TSI 2x R-line virtual pano keyless 19 Dynaudio camera
€ 22.950,-
Bouwjaar | 02-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-318-SB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-318-SB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hagendijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Venterkamp 4A |
Postcode | 7261 AH |
Plaats | Ruurlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 462387 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohagendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Lengte: 426 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
GVW: 1.216 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Afleverpakket (5): 12 maanden BOVAG-garantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 12 MND BOVAG
Ruim 3,5 jaar geleden door ons gekocht van de 1e eigenaar, geïmporteerd en toen verkocht aan een liefhebber. Nu van diezelfde liefhebber weer ingeruild en opnieuw beschikbaar voor de verkoop.
Inruil is mogelijk op basis van handelsprijs.
Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om voor vertrek te bellen of de auto van uw keuze nog beschikbaar is. Buiten openingstijden bereikbaar op 06-13382513.
De uitvoeringsspecificaties van onze occassions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden. Op al onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.