Volkswagen Golf 2.0 GTI CLUBSPORT | PANO | KEYLESS | CAMERA

€ 43.995,-

Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.325 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI CLUBSPORT | PANO | KEYLESS | CAMERA


€ 43.995,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.325 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Puur Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parkweg 92A
Postcode 4153 XM
Plaats Beesd
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 786713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.puurcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze GOLF vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten en de adaptive cruise control zorgt automatisch voor de juiste afstand tot uw voorligger. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie