Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK DSG R-Line Business+

€ 35.500,- incl. BTW

Bouwjaar 15-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW
Kmstand 19.998 km
Deuren 5
Kenteken P-551-ZG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK DSG R-Line Business+


€ 35.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW
Kmstand 19.998 km
Deuren 5
Kenteken P-551-ZG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galvanistraat 101
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 22-07-2024

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket:
- 12 maanden BOVAG garantie 
- Geldige APK
- RDW-leges
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 12 maanden BOVAG garantie, Geldige APK, RDW-leges

Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Volkswagen Golf enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Volkswagen Golf. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer het R-Line sportinterieur en exterieur, 18 inch lichtmetalen velgen, virtual cockpit, adaptieve LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels en een in delen neerklapbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Telefoon onderweg aan de lader? Daar komt geen kabeltje aan te pas, want deze Volkswagen Golf is voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo?n achteruitrijcamera. De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaa

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie