Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line 150PK |PANO|CAMERA|RLINE|

€ 33.995,-

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.587 km
Deuren 5
Kenteken L-289-KV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line 150PK |PANO|CAMERA|RLINE|


€ 33.995,-

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.587 km
Deuren 5
Kenteken L-289-KV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wenters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Snelliusstraat 32
Postcode 7102 ED
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autowenters.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.266 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

In een Volkswagen voelt u zich thuis. Dat heeft te maken met de doordachte manier waarop het interieur is ingericht, maar ook met het hoge veiligheidsniveau, en met de zeer hoog gewaardeerde rijeigenschappen. Dat zijn kwaliteiten die gelden voor iedere Volkswagen, dus ook voor deze Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Als u blij wordt van licht en ruimte dan zult u zeker genieten van het elektrisch bediende panorama dak. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, led-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de dab-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Met de ingebouwde regensensor kijkt u altijd door een schone en droge voorruit. De auto activeert de ruitenwissers volautomatisch. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. En deze auto heeft ook verwarmd stuurwiel en automatisch dimmende binnenspiegel als standaard uitrusting.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. Deze auto heeft actieve dodehoekdetectie. Dit veiligheidssysteem helpt u om aanrijdingen te voorkomen. Kan gebeuren: onbewust opschuiven naar de andere baan. Dan geeft de lane assist meteen een seintje.

Als u meer wilt weten over deze Volkswagen Golf 8 R-Line, neem dan nu contact met ons op voor een afspraak.

Kijk op onze website voor meer grote foto's. Wij adver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie