Volkswagen Golf 1.4 GTE Pano, Apple Carplay, IQ, ACC, Virtual Cockpit, Stoelverwarming, Stuurverwarming, Lane-Assist, Side-Assist

€ 28.950,-

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.653 km
Deuren 5
Kenteken Z-753-JH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 GTE Pano, Apple Carplay, IQ, ACC, Virtual Cockpit, Stoelverwarming, Stuurverwarming, Lane-Assist, Side-Assist


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.653 km
Deuren 5
Kenteken Z-753-JH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Passewaaij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Aaldor 20D
Postcode 4191 PC
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkpassewaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.527 kg
GVW: 1.527 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Stap in de toekomst van autorijden met de Volkswagen Golf GTE 2020. Deze hybride hatchback biedt een breed scala aan functionaliteiten die elke rit naar een hoger niveau tillen:

Parkeersensoren rondom: Navigeer moeiteloos door krappe parkeerplekken dankzij de geavanceerde parkeersensoren die obstakels detecteren en u waarschuwen voor mogelijke botsingen.

Elektrisch panoramadak: Geniet van een adembenemend uitzicht en laat natuurlijk licht de cabine binnenstromen met het elektrische panoramadak, wat een gevoel van ruimte en vrijheid creëert voor alle passagiers.

Stoelverwarming: Blijf warm tijdens koude ritten met de luxueuze stoelverwarming, die comfort en welzijn bevordert, vooral tijdens de wintermaanden.

Adaptieve cruise control: Houd een veilige afstand tot andere voertuigen en verminder de vermoeidheid tijdens lange ritten met het adaptieve cruise control-systeem, dat automatisch de snelheid aanpast aan het verkeer om u te helpen bij het behouden van een constante en veilige volgafstand.

Stuurwielverwarming: Verhoog het comfort tijdens het rijden, zelfs op de koudste dagen, met de stuurwielverwarming die ervoor zorgt dat uw handen warm en ontspannen blijven, waardoor uw rijervaring nog plezieriger wordt.

Draadloze Apple CarPlay: Ervaar naadloze connectiviteit met je iPhone via draadloze Apple CarPlay, waarmee je toegang hebt tot je favoriete apps, muziek en navigatie rechtstreeks vanaf het infotainmentsysteem van de auto zonder gedoe met kabels.

Keyless entry: Betreed de auto zonder sleutel met het gemak van keyless entry, waardoor u snel en gemakkelijk toegang heeft tot het interieur van de auto, zelfs als uw sleutels zich in uw tas of zak bevinden.

Keyless start & go: Start de auto zonder sleutel met het keyless start & go-systeem, waardoor u eenvoudig kunt wegrijden zonder dat u uw sleutel uit uw zak of tas hoeft te halen.

Side-assist / Dodehoek detectie: Verbeter de veiligheid door het detecteren van voertuigen in de dode hoek met het side-assist-systeem, dat waarschuwingen geeft wanneer een voertuig zich in uw dode hoek bevindt, waardoor u veiliger van rijstrook kunt wisselen.

Lane-assist: Blijf op koers met automatische corrigerende stuurondersteuning met het lane-assist-systeem, dat subtiele stuurcorrecties maakt om u te helpen binnen uw rijstrook

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie