Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Pano DSG 18'' Camera 12 mnd Garantie

€ 33.750,-

Bouwjaar 10-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.949 km
Deuren 5
Kenteken Z-629-JT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Pano DSG 18'' Camera 12 mnd Garantie


€ 33.750,-

Algemeen

Bouwjaar 10-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.949 km
Deuren 5
Kenteken Z-629-JT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Ter Laare B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lage Brink 24
Postcode 7317 BE
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15118089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisterlaare.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Autohuis Laare biedt deze nette Volkswagen Golf VIII 3x R-Line 1.5 eTSI, met DSG-transmissie, aan in de kleur Kings Red! Deze auto hebben wij van de eerste eigenaar overgenomen en is uitgevoerd met opties waaronder het uitgebreide multimediasysteem (parkeercamera, navigatie, draadloos Apple Carplay/Android Auto, bluetooth bellen & muziek streamen, DAB+ etc.), sfeerverlichting, glazen panoramisch schuif-/kanteldak, 3-zone climate control, alcantara R-Line interieur met stoelverwarming en zwarte dakhemel, hoogglans zwarte accenten exterieur (o.a. voorbumperlijsten, grille, sideskirts, zijspiegels, diffusor, wielen etc.), virtual cockpit, parkassist, adaptieve cruise control i.c.m. lane assist, dodehoekherkenning, IQ.LIGHT matrix koplampen, achterlichten én LED-strip in de grille, elektrisch inklapbare zijspiegels, 3x isofix, privacy glass, keyless, coming/leaving home verlichting (ook spiegels en deurgrepen), multifunctioneel lederen stuurwiel met F1-flippers en stuurwielverwarming, 4x USB-C aansluiting, dynamisch onderstel (met Mode-knop) en inductieladen voor uw smartphone!

De auto staat op originele lichtmetalen VW Bergamo velgen (18'') in hoogglans zwart met Bridgestone zomerbanden en voorzien van slotbouten. De Golf wordt afgeleverd met ''luxe'' kentekenplaten (met opgelegde letters/cijfers).

Het is een fijne en betrouwbare auto waar u zowel sportief als comfortabel mee kan rijden, in combinatie met de automatische versnellingsbak is de auto gunstig in het brandstofverbruik. De huidige kilometerstand is 44.949 (aantoonbaar, dus een logische stand). De auto is dealer onderhouden en heeft bij 31.029 km zijn laaste beurt gehad. Alle historie, documentatie en 2 sleutels zijn aanwezig. De geadverteerde prijs is inclusief 12 maanden garantie! Kijk voor meer foto's op onze website. Kom snel langs en laat u overtuigen van deze mooie auto!

= Bedrijfsinformatie =

Volg ons ook op Facebook en Instagram @autohuisterlaare !

De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs, dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.

Wilt u uw huidige auto inruilen? Stuur dan een paar foto's naar ons e-mailadres of via WhatsApp (+31615118089). Vermeld ook de huidige kilometerstand en een eventue

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie