Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | Pano | Matrix | Harman Kardon | Camera | Stuurwiel verwarmd
€ 32.940,-
Bouwjaar | 16-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-118-LS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | Pano | Matrix | Harman Kardon | Camera | Stuurwiel verwarmd
€ 32.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-118-LS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoetink Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Ooyerhoekseweg 27 |
Postcode | 7207 BJ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 472993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoetinkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf 1.5 eTSI R line is dealer onderhouden en verkeerd in uitstekende staat. Het betreft een rijk uitgerust exemplaar met opties zoals een panoramadak, achteruitrijcamera, harman kardon, sfeerverlichting, adaptieve cruise control, draadloos opladen mobiele telefoon, matrix led koplampen IQ light, dynamische richting aanwijzers, verwarmbaar stuurwiel, stoelverwarming, apple carplay / androit auto, 18 inch lichtmetalen velgen met goede zomerbanden en nog veel meer.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft deze auto u interesse gewekt? Neem dan contact op met ons verkoopteam. We zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 17.00 op telefoonnummer 0575 472993 ook kunt u ons via whatsapp benaderen op telefoonnummer 0640247425 ook buiten de openingstijden.
Ga naar onze website voor een uitgebreide foto reportage. www.hoetinkautomotive.nl
De prijs van de auto is incl. afleverkosten, tenaamstellingskosten en een geldige APK van minimaal 6 maanden. Elke auto heeft bij ons een technische inspectie ondergaan en word geleverd met een basis garantie pakket. Daarnaast bieden wij aanvullende garantie pakketten aan met een complete dekking. De garantie kan voor 6, 12 of 24 maanden worden afgesloten. Wij vertellen u er graag meer over.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk ongeacht de staat en de leeftijd. Benieuwd wat we kunnen bieden? Kom dan naar onze showroom of stuur ons wat foto's via whatsapp op het nummer: 0640247425 mailen kan uiteraard ook. info@hoetinkautomotive.nl.
Hoetink Automotive staat voor u klaar. Ons team bestaat uit autoliefhebbers die graag meedenken met de aanschaf van uw occasion. U kunt bij ons terecht voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. We beschikken over een werkplaats met de nieuwste apparatuur en kunnen alle merken repareren en onderhouden. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de financiering en de verzekering van uw occasion.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 08.00 -17.00
Zaterdag 10.00 - 17.00
Alle moeite is genomen om deze advertentie met grote zorgvuldigheid samen te stellen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer daarom voor aankoop de zaken die u keuze zouden kunnen beïn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.