Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | 19 INCH I Elek. Stoel+stuur verwarming. I Adaptieve cruise |
€ 24.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 02-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.226 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-918-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | 19 INCH I Elek. Stoel+stuur verwarming. I Adaptieve cruise |
€ 24.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.226 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-918-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Steenvoorde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinaldstraat 69 |
Postcode | 6883 HL |
Plaats | Velp Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3643073 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosteenvoorde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - dec 2022
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.490 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket Auto Steenvoorde met 12 maanden garantie (€ 695): *Financier deze occasion tegen een aantrekkelijke rente. Vraag ons naar het actuele tarief en de voorwaarden. Let op: geld lenen kost geld. De vermelde prijs bij deze geadverteerde auto is een online-meeneemprijs. Dit voertuig wordt verkocht in de staat zoals deze op dit moment verkeert, voorzien van een geldende APK keuring tenzij anders vermeld. Wij adviseren u om bij auto's vanaf €4.500 het BOVAG afleverpakket á €695 aan te schaffen, bestaande uit: 12 maanden garantiepakket, onderhoud a.d.h.v. fabrieksschema inclusief nieuwe APK en poetsen. Als u deze advertentie leest op VIABOVAG.NL is de verkoop prijs al inclusief het afleverpakket.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Leuk dat je kijkt naar deze meer dan compleet uitgevoerde VW Golf e-Tsi !
De verkoop prijs van deze occasion is op basis van de meeneemprijs a 24.495 euro. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarom adverteren wij in deze met de meeneemprijs en kan je optioneel kiezen voor 1 jaar Bovag Garantie voor een meerprijs van 695 euro. Uitsluitend op Viabovag vind je de prijs inclusief 12 maanden Bovag garantie. De auto kot dan 25.190 euro.
De auto staat op een spiksplinternieuwe set 19 inch lichtmetalen velgen.
Deze super dik uitgevoerde Golf wordt door ons compleet afgeleverd inclusief een grote onderhoudsbeurt met nieuwe olie en een oliefilter, lucht en interieurfilter en 4 nieuwe bougies!
Oh ja, ook nog met een een APK geldig t/m 02-12-2025 !
De prijs is inclusief kosten rijklaar maken en aflevering.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.