Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 130PK CARPLAY NAVI STOEL/STUUR VERW. LED CAMERA KEYLESS 09/2023 MHEV MILD-HYBRID 70 BIJNA E VOLKSWAGEN'S UIT VOORRAAD LEVERBAAR

€ 32.740,- incl. BTW

Bouwjaar 21-09-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.430 km
Deuren 5
Kenteken Z-406-JV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 130PK CARPLAY NAVI STOEL/STUUR VERW. LED CAMERA KEYLESS 09/2023 MHEV MILD-HYBRID 70 BIJNA E VOLKSWAGEN'S UIT VOORRAAD LEVERBAAR


€ 32.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.430 km
Deuren 5
Kenteken Z-406-JV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam TOP AUTOS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zesweg 150
Postcode 6604 BP
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.top-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.303 kg
GVW: 1.303 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-09-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Een bijna nieuwe Volkswagen Golf Variant van 09/2023.

Sterke zuinige 1.5 eTSI Motor met Mild hybride aandrijflijn.

* trekhaak aanbieding , nu incl montage voor slechts € 599.-

Deze auto is voorzien van oa:

3-punts-veiligheidsgordel achter midden
Aandrijvingstype: Frontaandrijving
Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte
Achterbankleuning gedeeld met
Achterlichten LED
Achteruitrijcamera (Rear View)
Airbag Bestuurders-/passagierskant,
Airconditioning Climatronic 3-zones incl. Achterbankbediening
Ambienteverlichting (10 Kleuren)
Antenne-diversiteit
Antiblokkeersysteem (ABS)
Audiosysteem Composition (USB, Bluetooth, Touchscreen-kleurendisplay)
Audiosysteem Ready 2 Discover (incl. Streaming & Internet, Touchscreen, Bluetooth
Automatische koplampactivering (ALS)
Bandencontrole-indicator
Bandenreparatieset (Tire Mobility Set)
Beschermingssysteem voor inzittenden proactief
Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar, met Memory
Buitenspiegel met autom. neerlaatfunctie, rechts
Buitenspiegel met Omgevingslicht en Projectie-functie
Buitenspiegel Wagenkleur
Bumper Wagenkleur
Carrosserie: 5-deurs
Connect en We Connect Plus
Dagrijlicht LED
Dakbekleding Stof, grijs
Dakreling
Dakspoiler
Digital Dashboard (Instrumentendisplay Digital)
Elektron. differentieelblokkering (XDS)
Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) met Rembekrachtiger elektro-mechanisch
Frontcamera (Multifunctie-camera Voorruit)
Hoofdsteunen achter (3-voudig)
Interieur filter Actief Combi-filter
Interieurinrichting: Decordelen Nature Cross Brushed
Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel en Achterbank met IsoFix
Keyless-Start
Koplamp LED
Koplamphoogteregeling automatisch
Leaving Home / Guide-me-home verlichting
Leeslampen voor en achter LED
Lendensteun voor
Lichtmetalen velgen
Middenarmsteun
Middenarmsteun voor hoogte- /lengteverstelbaar
Mild-Hybride 96 kW (Motor 1,5 L - 96 kW eTSI ACT) 130PK
Mistachterlicht
Mobiele online diensten App-Connect incl. App-Connect Wireless (Apple CarPlay, Android Auto)
Mobiele online diensten Voorbereiding We
Mobiele telefoon Interface met draadloze laadfunctie
Multimedia-interface 2 x USB (Type C) voor en 2 x USB-aansluiting (Type C) Middenconsole achter (45 W)
Niet-rokerspakket

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie