Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | Panoramadak | Camera | Apple Carplay | Cruise Control |
€ 27.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 02-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-785-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style | Panoramadak | Camera | Apple Carplay | Cruise Control |
€ 27.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.640 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-785-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Heije |
Contactpersoon | Harold Heije |
Adres | Pakhuisweg 18 |
Postcode | 6718 XJ |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 520178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageheije.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Soul
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze prijs is op basis van een meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto en eventuele vrijwaring van de inruilauto.
- Afleverpakket viaBovag (€ 1.295 meerprijs):
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.
Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Deze prijs is op basis van een scherpe internet meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto, eventuele vrijwaring van de inruilauto. U kunt hiernaast ook gebruik maken van een van onze servicepakketten.
Servicepakket Basis €250,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Check op 10 belangrijke punten, wassen en uitzuigen van de auto.
Servicepakket Plus €795,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsbeurt exterieur en Interieur stofzuigen & reinigen, Brandstoftank voor een kwart gevuld, 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak.
Servicepakket Premium €1295,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.
Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automati
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.