Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line 150pk DSG 1e Eig|Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED|Kuipstoelen|NAVI|ACC|DCC|Camera|CarPlay|18inch
€ 37.950,-
Bouwjaar | 05-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-721-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line 150pk DSG 1e Eig|Panoramadak|Virtual Cockpit|IQ LED|Kuipstoelen|NAVI|ACC|DCC|Camera|CarPlay|18inch
€ 37.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-721-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 88 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een praktisch nieuwe Volkswagen Golf 8 1.5eTSI 110kw/150pk DSG automaat Highline R-line! Dit nieuwe model VW Golf 8 is prachtig geconfigureerd, denk aan de Deep Black Pearl lak, het R-line interieur- & R-line exterieurpakket, IQ LED Plus verlichting, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1500cc sterke 4-cilinder turbomotor levert een vermogen van 150pk en 250Nm koppel, dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een geremd trekvermogen van 1.500kg. Deze VW Golf wordt geleverd met resterende Volkswagen fabrieksgarantie.
Voorzien van fabrieksopties zoals: Deep Black Pearl|R-line interieurpakket|R-line exterieurpakket|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ LED Matrix Plus koplampverlichting|LED dagrijverlichting|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Dynamische 3D knipperlichten voor- & achterzijde|Lederen/Alcantara/Stoffen R-line kuipstoelen|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Lane Assist|Front Assist|Side Assist / Dodehoeksensor|ACC / Adaptieve Cruise Control|Emergency Assist|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|QI inductief / draadloos opladen smartphone|VW Soundsysteem|Voice Control|18inch LM Bergamo R-line velgen|DCC / Dynamic Chassis Control|Driving Profiles - Rijprofielinstellingen|Instelbaar sportonderstel|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks R-line afgevlakt sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|ParkAssist|Keyless Entry & Keyless GO|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Zwarte hemelbekleding|Automatisch dimmende binnenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|Alcantara interieurafwerking|Interieur Sfeerverlichting Premium|Zwarte raamomlijsting|Aluminium sportpedalen|Privacy Glass.
*Tags: R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | R | R20 | R32 | R36 | A3 | S-line | Pro Line S | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Quattro| SUV | MPV | SAV | Hot
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.