Volkswagen Golf 1.5 TSI ACT 131PK Join DSG - ACC | Nav | Carplay | LED | Stoel/stuurverw. | Virtueel | Blindspot
€ 22.980,-
Bouwjaar | 29-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-692-ZF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI ACT 131PK Join DSG - ACC | Nav | Carplay | LED | Stoel/stuurverw. | Virtueel | Blindspot
€ 22.980,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-692-ZF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Derksen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Woeziksestraat 71 |
Postcode | 6604 CL |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6412838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.josderksen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Afmetingen (LxBxH): 426 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket dat bestaat uit: professionele reiniging - onderhoud volgens fabrieksschema - indien nodig nieuwe APK - aircoservice - 14 dagen omruilgarantie en 12 maanden Bovag-garantie. Uiteraard zijn alle geadverteerde kilometerstanden gecontroleerd en aantoonbaar. Financiering op maat mogelijk!
Trekhaak actie: nu compleet gemonteerd incl. btw € 599,-
= Bedrijfsinformatie =
Reeds 38 jaar zijn wij een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie en/of advies, bent u bij ons aan het juiste adres. Reeds vele jaren maken wij deel uit van het Bosch Car Service netwerk, een keten van professionele autobedrijven waar kwaliteit en service centraal staan. Klanten beoordelen ons met een 9.6 Wij verwelkomen u graag binnen ons bedrijf om de occasion van uw keuze te komen bekijken. Wij staan voor u klaar met service en kwaliteit en uiteraard een lekkere kop koffie!
Tot ziens in Wijchen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.