Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 245PK 1e eigenaar

€ 32.995,- incl. BTW

Bouwjaar 11-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.444 km
Deuren 5
Kenteken T-193-RZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 245PK 1e eigenaar


€ 32.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.444 km
Deuren 5
Kenteken T-193-RZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wenters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Snelliusstraat 32
Postcode 7102 ED
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autowenters.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R19
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Er zijn vele duizenden liefhebbers van het merk, maar er zijn ook nog steeds mensen die de kwaliteit van een Volkswagen nog niet eerder hebben ervaren. Als u bij die laatste groep hoort, dan nodigen we u uit om eens kennis te komen maken met deze Golf. Wedden dat zijn combinatie van rijeigenschappen, comfort en veiligheid u kan overtuigen? Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Het navigatiesysteem met harde schijf is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, dvd-systeem, automatisc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie