Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line 5drs Pano Head-up Navi Camera H.K.
€ 31.950,-
Bouwjaar | 14-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.071 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-303-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.071 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-303-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Ede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hertzstraat 1 |
Postcode | 6716 BS |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47185115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.247 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Een auto is een belangrijke aankoop. Niet alleen vanwege het geld, maar ook omdat uw auto verweven is met uw dagelijks leven. Ga maar na, uw auto is bij veel belangrijke gebeurtenissen in uw leven betrokken. Dan is het goed om te weten dat u altijd van uw auto op aan kunt. Volkswagen is ontworpen om uw degelijke metgezel te zijn, iedere dag opnieuw. Stoer en sportief, dat geeft de R-Line styling aan uitstraling. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze GOLF in uitstekende conditie. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Ook is de Volkswagen uitgerust met: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Jachtvliegers weten het al jaren: belangrijke info projecteer je in je zichtveld zodat je je hoofd niet meer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.