Volkswagen Golf 1.5 TSI Style | Led | Carplay | 37.007km |
€ 22.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.007 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-703-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.007 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-703-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Heijkamp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vierhouterweg 22 |
Postcode | 8075 BJ |
Plaats | Elspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)577 - 459219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheijkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 214 km/u
Ledig gewicht: 1.206 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Keurig onderhouden VW Golf 1.5TSI met slechts 37.007km op de teller!
Wij leveren u deze auto rijklaar, netjes gepoetst, met een Nieuwe APK en 3 maanden garantie! Voor 6 maanden garantie rekenen wij € 495,- extra. Verlenging naar 12 maanden is mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bezichtigen. Wij adviseren u wel vooraf nog even te informeren naar de beschikbaarheid, dit om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn maandag tot en met zaterdag bereikbaar op tel.: 06-11289527 (ook Whatsapp) of per mail: verkoop@autoheijkamp.nl.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk!
Met vriendelijke groet,
AUTO HEIJKAMP (Elspeet)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.