Volkswagen Golf 1.5 TSI STYLE |NAVI|MASSAGE|APP CONNECT|
€ 21.750,-
Bouwjaar | 15-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.069 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-806-PT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.069 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-806-PT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H&H Auto Center |
Contactpersoon | Hayat |
Adres | Koppelingsweg 9 |
Postcode | 6673 DT |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 429679 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hhautocenter.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - jul. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.231 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen is mogelijk!
H&H Auto Center is een RDW-erkend autobedrijf en adverteert uitsluitend met originele en aantoonbare kilometerstanden!
Bijna al onze auto's zijn door de dealer onderhouden, waardoor u gegarandeerd bent van een goede en betrouwbare auto tegen een scherpe prijs.
Extra garantie en onderhoud is mogelijk, in overleg.
Openingstijden:
Maandag - vrijdag 08.00 tot 18.00
Zaterdag 09.00 tot 16.00
Bezichtiging in de avond is mogelijk op afspraak. Onze auto's staan in de showroom.
Bij ons kunt u uw auto laten vrijwaren en op naam laten zetten.
Ook kan er gepind worden en is er de mogelijkheid tot internetbankieren voor diverse banken.
H&H Auto Center
Koppelingsweg 9
6673 DT Andelst
Tel.: 0488-429679
Mob.: 06-84864517
E-mail: verkoop@hhautocenter.nl
www.hhautocenter.nl
Typefouten in tekst en opties voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.