Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline AUTOMAAT/NAP/38.712KM

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-03-2000
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.712 km
Deuren 5
Kenteken 06-FH-RR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline AUTOMAAT/NAP/38.712KM


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2000
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.712 km
Deuren 5
Kenteken 06-FH-RR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veluwe Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leigraafseweg 33
Postcode 6983 BR
Plaats Doesburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27043751 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • getint glas
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 174 x 147 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.183 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.6 variant Automaat uit 2000 heeft origineel 38.712km gereden met boekjes en nationale auto pas. Auto rijdt en schakelt werklijk als nieuw. Ziet er super netjes en verzorgd uit zowel van binnen als buitenkant. Alle onderhoudshistorie is aanwezig altijd bij vw dealer onderhouden !!!!!

= Bedrijfsinformatie =

Geïnteresseerd in deze auto? Wij werken voornamelijk op afspraak ook in het weekend en s'avonds daarom het liefst even bellen voor uw komst.

Wij zijn een RDW erkend bedrijf

Voertuigen kunnen we op onze bedrijfslocatie voor u op naam zetten, ook 's avonds en op zondag.

Inruil van alle soorten voertuigen is mogelijk bij ons!


Veluwe Auto's
Leigraafseweg 33a
6983 BR Doesburg
Tel: 0627043751

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie