Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline | Airco | 18 Inch |
€ 1.750,-
Bouwjaar | 10-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 348.070 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-TB-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 348.070 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-TB-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUDB Auto's |
Contactpersoon | Albert |
Adres | Pascalstraat 4 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.audb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4304 x 1759 x 1499 cm
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
- Bouwjaar 10-7-2006
- 1.6FSI
- Airco/climate control
- Cruise control
- Serviceboekjes aanwezig
- 2 Sleutels
- 18 Inch Lichtmetalen velgen 225/40/18Inch
- Dubbeldin entertainment, met bluetooth
- Rijdt en schakelt perfect
- Hemeltje laat los
- Apk tot 1-3-2025
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.
Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.
Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?
Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl
Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.
Mvgr,Albert
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.