Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 160PK OPENDAK/6-BAK/CLIMATE
n.o.t.k.
Bouwjaar | 13-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.940 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-HSB-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.940 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-HSB-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veluwe Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leigraafseweg 33 |
Postcode | 6983 BR |
Plaats | Doesburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27043751 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Volkswagen Golf 1.4 TSI 160PK Highline uit 2009 heeft origineel 229.940km gereden met boekjes en nationale auto pas. Deze auto beschikt over: elektrische ramen, schuif-kanteldak, airco, climate control, cruise control, multifunctionele stuur, 2 klapsleutels etc. Auto rijdt en schakelt prima !!!
= Bedrijfsinformatie =
Geïnteresseerd in deze auto? Wij werken voornamelijk op afspraak ook in het weekend en s'avonds daarom het liefst even bellen voor uw komst.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
Voertuigen kunnen we op onze bedrijfslocatie voor u op naam zetten, ook 's avonds en op zondag.
Inruil van alle soorten voertuigen is mogelijk bij ons!
Veluwe Auto's
Leigraafseweg 33a
6983 BR Doesburg
Tel: 0627043751
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.