Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30
n.o.t.k.
Bouwjaar | 13-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-112-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-112-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf EFE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 35 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30042927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfefe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Verkocht!! Golf Gti 2.0 Edition 30 met zeer veel optie"s, is voorzien van een 32 uitlaatsysteem met pops&bangs.
Deze auto rijdt en schakelt goed alleen heeft deze een langere tijd stil gestaan en heeft wel onderhoud nodig. De apk is inmiddels verlopen en heeft her en der wat gebruikerssporen, motor loopt goed alleen pingelt loopt niet op alle cilinders heeft wellicht te maken met lang stilstaan en behoefte aan onderhoud.
Zo mee voor een korte prijs en dit zonder enige vorm van garantie!!
Goedkoopste Gti Edition 30
= Bedrijfsinformatie =
Export afmelden van uw auto bij ons mogelijk zowel voor particulier als autobedrijven
Export inclusief kentekenplaten met 14 dagen verzekering 150 Euro (moet minimaal 14 dgn geldige apk hebben)
Export afmelden zonder verzekering op trailer 50 Euro
Autobedrijf Efe is een jong bedrijf, met de benodigde ervaringen in huis. U koopt bij ons een auto tegen een zeer scherpe prijs! Service en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Bekijk ook ons andere aanbod, Kijk en vergelijk! Bel, mail of Whatsapp voor een afspraak.
Heeft u een auto die u wilt verkopen en/ of inruilen? Dat is bij ons mogelijk!
Wij zien u graag op onze locatie zodat u onder het genot van een goed kopje koffie onze voorraad kan bekijken.
Financiering mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Wij hanteren geen afleveringskosten/rijklaarkosten zodoende kunnen we elk auto voor een scherpe prijs aanbieden, elke auto wordt schoon afgeleverd.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Voor informatie kunt u bellen met of Whatsappen.
0630042927
www.autobedrijfefe.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.