Volkswagen Golf 2.0 GTI 60 R32 | PRACHTIG | CLIMA | CRUISE
€ 6.450,-
Bouwjaar | 11-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.911 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-ZD-SG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.911 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-ZD-SG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hoorn Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staverdenseweg 48 |
Postcode | 8075 AR |
Plaats | Elspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46278712 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 TFSi GTi 60 Zwart 2008
R32 uitgevoerd
Van binnen en buiten in prachtige staat.
Geen mooiere te vinden in deze prijsklasse!
Echt een liefhebbers-auto waar heel erg zuinig mee omgegaan is.
R32 uitgevoerd met R32 grill en R32 uitlaat.
Rijdt, remt en schakelt echt heerlijk.
Heeft 230 PK in plaats van de standaard 200 PK.
Keurig onderhouden, inclusief de onderhoudsgeschiedenis.
Alle boekjes aanwezig, 2 sleutels, helemaal compleet!
Binnenin is de achterbank als nieuw, deze is nooit gebruikt. Passagiersstoel is ook als nieuw. Bestuurdersstoel gebruikt maar ook netjes.
Verder alles ook zeer netjes, raamknopjes, verlichtingsknop, niet versleten zoals bij alle andere Golfjes.
Staat op 18 inch GTi velgen met goede Michelin banden.
Verder te veel om op te noemen, bij interesse, kom gewoon eens kijken!
Voorzien van veel opties zoals:
- Airco
- Climate control
- Cruise control
- Multimediascherm
- Centrale deurvergrendeling
- 5 deuren
- Aux/usb aansluiting
- Elektrische ramen
- 18 inch GTi velgen
- Goede Michelin banden
- Stuurbekrachtiging
- Bumpers in kleur
- Enzovoort..
Prijs: 6.450,-
Inruil mogelijk
Bent u geinteresseerd in één van onze occasions?
Kom dan geheel vrijblijvend langs voor een bezichtiging en een proefrit.
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur.
Zondag gesloten.
Doordat wij veel onderweg zijn werken wij op afspraak.
Wilt u langskomen? Bel even van te voren, dan rijdt u niet voor niks.
Bekijk ook eens onze andere advertenties voor meer betaalbare auto's.
Met vriendelijke groet,
Van den Hoorn Occasions
Staverdenseweg 48
8075 AR Elspeet
M: 06-46278712
W: www.vandenhoornoccasions.nl
E: info@vandenhoornoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.