Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI XENON/LEDER/DAKJE/STLVRM/ELEKSTOELEN/APK TOT 03-07-2024
€ 6.495,-
Bouwjaar | 12-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.834 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TXX-47 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.834 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TXX-47 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
hierbij aangeboden bij car4all,
een zeer strakke dikke golf 5 GTI.
de GTI rijdt en schakelt dan ook zeker naar behoren.
rijdt schakelt perfect
hier volgen een aantal x opties,
automatische airco
cruise control
18 inch velgen origineel.
4 zgan banden eronder.
xenon
zwarte lederen interieur!
schuif/kantel dak
stoelverwarming
en nog een hele x aantal opties erop zie optielijst..
in de afgelopen 2 jaar zeer veel aan de auto gebeurd/veranderd.
complete nieuwe distributie set erop
waterpomp etc alles vervangen
airco 2maanden geleden gevuld ijskoud.
APK geldig tot 03-07-2024, in overleg nieuwe apk!
4 goede banden eronder.
de GTI is niet gechipt!!
compleet standaard.
foto's zeggen genoeg kom langs voor een bezichtiging/proefrit voor deze vol uitgevoerde gti.
in superstaat.
nergens goedkoper te vinden met deze opties en staat.
inruil mogelijk
alle inruilmogelijk
inruilprijs is 6749
car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.