Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline | AIRCO | CRUISE | DEALER ONDERHOUDEN |

€ 5.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-02-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.586 km
Deuren 4
Kenteken 48-ZH-DF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline | AIRCO | CRUISE | DEALER ONDERHOUDEN |


€ 5.895,-

Algemeen

Bouwjaar 08-02-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.586 km
Deuren 4
Kenteken 48-ZH-DF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autolink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eendrachtstraat 58
Postcode 7335 CJ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3034922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autolinkapeldoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4654 x 1781 x 1519 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: black, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn geopend op afspraak 7 dagen per week.

Inruil en/of financiering mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.

Mocht u interesse hebben kunt altijd vrijblijvend contact opnemen via: Marktplaatschat, e-mail of per telefoon (ook Whatsapp 09.00-23.00).

Direct Whatsappen? Scan de QR code in de advertentie of open deze link in uw browser: app.autolinkapeldoorn.nl
Whatsapp nummer: 055 30 34 922

www.autolinkapeldoorn.nl
info@autolinkapeldoorn.nl
0553034922

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie