Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline BlueMotion NL AUTO | NAVI | AIRCO | 2de PINSTERDAG GEOPEND VAN 10:00 T/M 16:00 UUR
€ 5.800,-
Bouwjaar | 02-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.964 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-KPF-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline BlueMotion NL AUTO | NAVI | AIRCO | 2de PINSTERDAG GEOPEND VAN 10:00 T/M 16:00 UUR
€ 5.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.964 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-KPF-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fortis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Watergoorweg 90- 92 |
Postcode | 3861 MA |
Plaats | Nykerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fortisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (1 maand)
Stoer staal en superieure rijprestaties: dan weet je dat je met een Duits topmerk te maken heeft. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk behoren navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Fortis Automotive is een BOVAG-dealer met een zorgvuldig geselecteerde voorraad scherp geprijsde kwaliteitsoccasions, met gegarandeerde kilometerstanden. Wij bieden onze auto's aan exclusief afleverpakket. Vanzelfsprekend ruilen wij uw huidige auto ook graag in. Staat de gewenste auto er niet tussen, dan kunnen wij u ook adviseren over de aanschaf van een importauto. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten hebben wij diverse lease- en financieringsmogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.