Volkswagen Golf 1.6 TDI Comfortline BlueMotion Cruise contr. / Airco / Nette auto / Nwe APK
n.o.t.k.
Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 325.179 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-815-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 TDI Comfortline BlueMotion Cruise contr. / Airco / Nette auto / Nwe APK
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 325.179 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-815-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kamperman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buitenschans 13 |
Postcode | 7141 EK |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 461421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kamperman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 327 per kwartaal
----Verkocht---- Zeer nette en goed onderhouden Volkswagen Golf 6 1.6 TDI Comfortline Bluemotion. 5-deurs. Cruise control. Lichtmetalen 16 inch velgen. elektr ramen voor + achter. Radio/cd. Recent nog nieuwe koppelingsset + dubbelmassa vliegwiel gemonteerd. Zeer zuinig in brandstofverbruik, gemiddeld 4,1 liter per 100km! Nieuwe APK, geldig tot 23 november 2023. Van binnen en buiten zeer netjes! Alle boekjes, sleutels en tellerrapport (NAP) aanwezig. Inruil mogelijk. Scherpe meeneemprijs.
= Bedrijfsinformatie =
U bent bij autobedrijf Kamperman aan het goede adres als u op zoek bent naar een occasion. Wij hebben altijd diverse merken in verschillende prijsklassen op voorraad. Staat uw gewenste auto er niet bij, geeft het aan ons door en wij bemiddelen/zoeken voor u de juiste auto. Ook leveren wij nieuwe auto's van elk gewenst merk. Wij zijn een universeel Bovag autobedrijf. Bij ons kunt u terecht voor onderhoud, reparaties en APK van personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken, tevens onderhouden wij uw aircosysteem.
U kunt vertrouwen op meer dan 30 jaar ervaring en kennis. Wij streven naar een goede kwaliteit voor een acceptabele prijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.