Volkswagen Golf 1.6 Trendline
€ 5.449,-
Bouwjaar | 03-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-PS-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-PS-ND Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wattstraat 13 |
Postcode | 3771 AG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovalk.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2004 - feb 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.221 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De vormgeving van deze Volkswagen Golf is stijlvol maar ingetogen en dat maakt meteen duidelijk dat u van deze auto pure kwaliteit mag verwachten. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch bediende ramen, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.
MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!
Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u op www.autovalk.com.
U kunt ons en onze activiteiten ook volgen op facebook.com/autovalk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.