vorige 157 van 5.625 volgende

Volkswagen Golf 2.0 300PK DSG GTI Clubsport | Pano | IQ Light | Keyless | DCC | 19 inch

€ 45.900,-

Bouwjaar 21-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.616 km
Deuren 5
Kenteken X-078-HD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 300PK DSG GTI Clubsport | Pano | IQ Light | Keyless | DCC | 19 inch


€ 45.900,-

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.616 km
Deuren 5
Kenteken X-078-HD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galvanistraat 101
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Modelcode: VIII,
Referentienummer: 177767
Productienummer: 177767

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart / rood
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-03-2026
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
-    12 maanden wettelijke garantie
-    1/4 tank brandstof of volgeladen accu
-    Reconditionering van in-/exterieur van de auto
-    Autohistorie bekend
-    Technische en optische voorinspectie
-    Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Vallei Service Pakket ESSENTIEEL (€ 495 meerprijs):
- Pechhulp 24/7
- Waardecheques Vallei Autogroep
- Volle tank brandstof / volgeladen accu
- Resterende fabrieksgarantie of verlengde garantie
- Mastercare Platinum lakverzegeling (t.w.v € 295,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaardpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Een Duitse auto. Altijd grondig in techniek, prestaties en klasse. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving komt voor rekening van een 300 pk sterke benzinemotor en een automatische DSG-transmissie. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel met adaptief dempingsysteem (DCC), matrix LED koplampen (IQ light), digital cockpit pro, keyless entry/start systeem, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels, Apple Carplay / Android Auto en grootlichtassistent. 

Terwijl het Discover Pro navigatiesysteem met harde schijf de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze opla

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie