Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline Business |Nap|Cruise|Climate Control|Elec Ramne|Airco|
€ 3.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.667 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 40-TJ-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline Business |Nap|Cruise|Climate Control|Elec Ramne|Airco|
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.667 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 40-TJ-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AMD Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hesselinks Es 7-5 |
Postcode | 7271 LH |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21177770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.amdautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.217 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Hierbij aangeboden Volkswagen Golf 2.0 in een nette staat ten alle tijden goed onderhouden.
Schadevrije auto met alle benodigde documenten.
Aantoonbare kmstand via de Nederlandse NAP Systeem.
Auto rijdt schakelt goed
APK : 28-07-2024
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen
Meeneemprijs: € 3.250,-
Inruilprijs: € 3.500,-
Wij kunnen 24 uur per dag vrijwaren en tenaamstellen/overschrijven!
Deze advertentie is met alle zorg samengesteld, desondanks kunnen er altijd nog fouten in voorkomen.
Sommige opties kunnen ontbreken of kunnen niet juist toegevoegd zijn. Hier zijn wij niet aansprakelijk voor!
Wij zijn een erkend RDW en Stichting NAP autobedrijf.
Heeft u interesse in één van onze occasions? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie of maak een afspraak voor een bezichtiging en proefrit. 06-21177770
Wij zijn 6 dagen per week bereikbaar ook zaterdag ochtend kunt u bij ons terecht!
Wij raden u aan om altijd even te bellen voor u vertrekt of een afspraak te maken, zodat wij er rekening mee kunnen houden in onze agenda en de auto kunnen reserveren als u onderweg bent.
Bij ons is het inruilen van uw huidige auto geen enkel probleem en wij hanteren geen afleveringskosten.
Autobedrijf AMD Auto's is al lang actief en heeft ook zeer veel ervaring in huis op het gebied van Onderhoud, Reparaties en uiteraard de Periodieke APK. Zowel personenauto's als bedrijfswagens kunnen rekenen op de professionele zorg van Autobedrijf AMD Auto's.
Olie Wissel :
2/3 Cilinder : 80,-
4/5 Cilinder : 115,-
6 Cilinder / 4WD : 150,-
Kleine Beurt :
2/3 Cilinder : 140,-
4/5 Cilinder : 170,-
6 Cilinder / 4WD : 195,-
Grote Beurt Benzine :
2/3 Cilinder : 280,-
4/5 Cilinder : 310,-
6 Cilinder / 4WD : 340,-
Grote Beurt Diesel :
2/3 Cilinder : 275,-
4/5 Cilinder : 300,-
6 Cilinder / 4WD : 330,-
Zoekt u een andere Nieuwe auto? of juist een Occasion in Nederland? onze Autoverkoop AMD Auto's heeft vele goede occasions staan, maar mocht er tussen onze voorraad niet de juiste zitten, dan kunnen wij deze voor u zoeken en aankopen. onze voorraad
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.