Volkswagen Golf 2.0 GTI NL AUTO | ECC | NAVI | CRUISE | NETTE AUTO |
€ 10.900,-
Bouwjaar | 24-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-KXD-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-KXD-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fortis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Watergoorweg 90- 92 |
Postcode | 3861 MA |
Plaats | Nykerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fortisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (1 maand)
De Volkswagen Golf combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, adaptieve mistlampen, donker getint glas achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. De climatronic airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Deze Volkswagen is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Fortis Automotive is een BOVAG-dealer met een zorgvuldig geselecteerde voorraad scherp geprijsde kwaliteitsoccasions, met gegarandeerde kilometerstanden. Wij bieden onze auto's aan exclusief afleverpakket. Vanzelfsprekend ruilen wij uw huidige auto ook graag in. Staat de gewenste auto er niet tussen, dan kunnen wij u ook adviseren over de aanschaf van een importauto. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten hebben wij diverse lease- en financieringsmogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.