Volkswagen Golf 2.0 GTI - XENON - NAVIGATIE - ORG. NEDERLANDS - PDC V+A - CRUISE -

€ 8.100,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.498 km
Deuren 3
Kenteken 93-JXK-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI - XENON - NAVIGATIE - ORG. NEDERLANDS - PDC V+A - CRUISE -


€ 8.100,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.498 km
Deuren 3
Kenteken 93-JXK-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gert van den Berg
Contactpersoon G. van den Berg
Adres Groeneweg 25
Postcode 3851 KA
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 562370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgertvandenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Een keurige auto, dat is deze Volkswagen Golf, die 237498 kilometer heeft gelopen. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. In deze auto profiteert u onder andere ook van: sportonderstel, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Om de audiofuncties onderweg aan te passen, hoeft u alleen maar gebruik te maken van de audiobediening op het stuur. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van climatronic airconditioning is voorzien. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Ook lederen stuur en versnellingspook, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer plus en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Het bandenspanningscontrolesysteem helpt om brandstof te besparen en om de kans op een klapband te verminderen.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?

= Bedrijfsinformatie =

Bij Autobedrijf Gert van den Berg bent u met uw auto aan het juiste adres. Met ruim 30 jaar ervaring bedienen wij onze klanten in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's van alle merke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie