Volkswagen Golf 1.4 TSI R-line DSG FULL 2013
n.o.t.k.
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-790-SK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-790-SK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeland Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Maasdijk 8 |
Postcode | 5158 PJ |
Plaats | Heesbeen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40941490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogelandoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interieur: darkGray, Alcantara
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Te koop aangeboden een zeer nette Volkswagen Golf 7 R-line 1.4 TSI uit het jaar 12-2013 met een originele tellerstand van 74.800dkm. Auto ziet er zowel van binnen als buiten er schitterend uit. Auto rijdt en schakelt perfect. Technisch is de auto 100% in orde. Boekjes en facturen zijn compleet en dealeronderhouden.
Dit betreft een full-option Volkswagen Golf 7 R-line. Auto beschikt over de volgende opties:
- DSG
- Multimedia
- Parkeersensoren voor en achter
- R-line Design
- R-line stuur multifunctioneel
- Xenon led verlichting
- Lichtmetalen velgen
- Stoelverwarming
- Climatecontrole
- Cruise controle
- Zwarte Hemel
en nog veel meer!!
Inruil is mogelijk naar handelsprijzen. Graag foto's inclusief km stand opsturen per app naar 0640941490.
Wij kunnen 24/7 vrijwaren en tenaamstellen bij ons op kantoor.
U bent van harte welkom
Let op wij werken uitsluitend op afspraak!
TEAM HOGELAND OCCASIONS
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.