Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion

€ 21.500,-

Bouwjaar 01-12-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.397 km
Deuren 5
Kenteken JH-764-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion


€ 21.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.397 km
Deuren 5
Kenteken JH-764-G Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Anton van den Berg
Contactpersoon A. van den Berg
Adres Veldzichtweg 4
Postcode 3851 SH
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 494966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4276 x 1799 x 1470 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.505 kg

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 235/35R19

Nette, en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion van bouwjaar 2014, met slechts 166397 kilometer op de teller.
Deze snelle Golf is sinds de datum van registratie in Nederland (2016) van 1 eigenaar geweest en dealeronderhouden.

Met 300 pk en 400 nm in deze goed onderhouden (aantoonbaar bij VW Pouw) Golf R 4Motion hoef je je bepaald niet te schamen. Met de launch control zit je binnen de vijf seconden op de 100. En dankzij de vierwielaandrijving is de Golf R waanzinnig snel, ongeacht de omstandigheden. Het toverwoord van deze auto is grip. Daarnaast is de auto communicatief vaardig met de berijder. De besturing is fijner dan ooit in een VAG-product. De remmen zijn fantastisch. Het chassis doet alles goed.

Zowel van binnen als van buiten is deze unieke Golf een lust voor het oog. Een kleine greep uit de ruime optielijst van deze Golf R:
Elektrische ramen (voor & achter), elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels, centrale deurvergrendeling (met afstandsbediening), climate control, cruise control, lederen bekleding, stoelverwarming, navigatiesysteem (groot kleurenscherm), bluetooth carkit, radio/cd-speler (DAB+ & usb), VW subwoofer in achterklep op plek van subwoofer (origineel Volkswagen), 19 inch lichtmetalen velgen (Pretoria origineel Volkswagen), jarenlang aantoonbaar onderhoud gehad bij VW-dealer (Pouw), elektrisch schuif/kantel-dak, enz..enz..

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL MOGELIJK!

Wij berekenen (zoals de meeste garages wel doen)
GEEN afleveringskosten en word deze auto indien
nodig gewoon afgeleverd met een onderhoudsbeurt en
een nieuwe APK-keuring. Ook worden al onze auto's
zowel van binnen als van buiten professioneel
gereinigd. De prijs die u bij onze advertenties
ziet staan is de prijs die u betaald (indien
anders vermeld i.v.m. garantie).
Bel of mail ons gerust als u vragen heeft over de auto's of eventuele inruilmogeijkheden (gelieve geen marktplaats biedingen)!!
Vraag ons naar de eventuele financieringsmogelijkheden, zoals financial lease (of gebruik de handige rekentool op onze site www.antonvandenberg.nl).

BEL: +31 341 49 49 66 (of +31 6 20 41

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie