Volkswagen Golf 2.0 GTI/Adidas Edition/Dynaudio/Stoelverwarming/

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.855 km
Deuren 4
Kenteken XR-880-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI/Adidas Edition/Dynaudio/Stoelverwarming/


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.855 km
Deuren 4
Kenteken XR-880-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam R.M. Weyn Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 39
Postcode 7333 PA
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29320398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.393 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Te koop aangeboden:
Nette, goed onderhouden en rijk uitgeruste Volkswagen Golf 2.0 GTI. O.a. voorzien van Dynaudio, Adidas edition, stoelverwarming, navigatie en bi-xenon verlichting. Uitgevoerd in parelmoer wit met grijs sportinterieur.

Deze Volkswagen Golf 2.0 GTI biedt een perfecte combinatie van sportiviteit, luxe en geavanceerde technologieën, waardoor elke rit een opwindende ervaring wordt.

Deze Golf GTI is uitgerust met een reeks indrukwekkende functies die uw rijervaring naar een hoger niveau tillen. Het Dynaudio audiosysteem zorgt voor een meeslepende geluidservaring, terwijl de Adidas edition een unieke en stijlvolle uitstraling toevoegt aan het exterieur en interieur. Stoelverwarming biedt comfort, zelfs op koelere dagen, terwijl het navigatiesysteem u helpt om moeiteloos uw bestemming te bereiken. Bi-xenon verlichting zorgt voor heldere en consistente verlichting, zelfs bij slechte weersomstandigheden.

Deze Golf GTI is uitgevoerd in een opvallende parelmoer witte kleur, die perfect contrasteert met het grijze sportinterieur. De GTI-badge en sportieve stylingdetails benadrukken het dynamische karakter van deze auto, waardoor hij er zowel op de weg als op de parkeerplaats uitspringt.

Met zijn krachtige 2.0 liter motor levert deze Golf GTI indrukwekkende prestaties en responsieve acceleratie, waardoor elke rit een opwindende ervaring wordt.

Optielijst:
o Airbag bestuurder
o Airbag hoofd achter
o Airbag hoofd voor
o Airbag opzij achter
o Airbag opzij voor
o Airbag passagier
o Antiblokkeersysteem (ABS)
o Antislipregeling (ASR)
o Automatisch dimmende binnenspiegel
o Boordcomputer
o Climate control
o Cruise control
o Elektrisch verstelbare buitenspiegels
o Lederen stuurwiel
o Lederen versnellingspook
o Lichtsensor
o Middenarmsteun achter
o Multifunctioneel stuurwiel
o Radio/CD speler
o Regensensor
o Stabiliteitsregeling (ESP)
o Startonderbreking
o Verwarmbare buitenspiegels
o Wegrijassistent helling
o Bandenspanning controlesysteem
o CD-Wisselaar
o Metallic lak
o Xenon verlichting
o Alarmsysteem
o Mistlampen voor
o Parkeersensoren achter
o Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
o Achterspoiler
o Airconditioning
o Audiobedieni

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie