vorige 154 van 5.618 volgende

Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion | Xenon / LED | Automaat | 100% onderhouden | Porsche remklauwen | Luxe Leder | Stoelverwarming |

€ 19.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.757 km
Deuren 5
Kenteken H-746-XS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion | Xenon / LED | Automaat | 100% onderhouden | Porsche remklauwen | Luxe Leder | Stoelverwarming |


€ 19.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.757 km
Deuren 5
Kenteken H-746-XS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Westri
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenstraat 51
Postcode 6721 WK
Plaats Bennekom
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41434662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.westri.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.030 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.695): Exclusive Pakket: Garantie pakket voor exclusieve auto's
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Grote beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 75 punten )

Nieuw binnen in onze voorraad, Deze zéér nette, goed onderhouden Volkswagen Golf 2.0 R 4-motion. Gekoppeld aan een strakke DSG-6 bak met dubbele koppeling in combinatie met het 4-motion systeem een beest op de weg. 

Deze Golf R staat in de mooie witte lak, genaamd Candy White. In combinatie met de schadevrije 19 inch hoogglans zwarte Talladega velgen een erg mooie verschijning. In het interieur vinden we de bekende en super fijne lederen Golf R stoelen in de kleur Titanium Black. 
In het interieur vallen ons direct een aantal positieve punten op. Het Dyn-audio systeem, misschien voor de meesten geen must, maar als je het gewend bent, wil je niet meer anders. Daarnaast is deze Golf R voorzien van het grote scherm, donkere hemelbekleding, maar bijvoorbeeld ook volledig elektrische stoelen (zonder doorgezakte wang) met stoelverwarming, 

Eerder spraken we over een aantal aanpassingen die zijn uitgevoerd. Hieronder hebben we alles voor u op een rijtje gezet: 
- Porsche remschijven (375mm Geperforeerd) + Porsche klauwen
- 3 inch downpipe
- Intercooler (Borg Warner)
- Redtop bobines
- Koudere bougies
- Hogedrukpomp upgrade (Plunjer)
- Inlaat reiniging
- Motor- en baktune na aanpassingen, goed voor 393 pk motorvermogen! 

Naast het uitvoeren van een aantal aanpassingen heeft de auto ook groot onderhoud ondergaan. Denk hierbij aan: 
- Distributieriem vervangen
- DSG-bak olie ververst
- Haldex olie + filter ververst
- Monteren van 4 nieuwe Michelin Pilot sport 4S banden
- Regulier onderhoud

- Automaat
- Luxe Lederen bekleding
- Navigatie full map
- Verwarmde voorstoelen
- Cruise control
- Schakelmogelijkheid aan het stuurwiel
- Multimediasysteem
- 2 sleutels
- Keyless go

= Bedrijfsinformatie =

Bekijk onze website; www.westri.nl voor 50+ foto's van hoge kwaliteit van deze auto.

INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sture

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie